پشم

پاندای بی پشم

پشم

پاندای بی پشم

پشم ِ پنهان

 

لای پای پاندا 

پی ِحکم ِاعدام ِ خرس های قطبی می گردند . 

 

پیدا هم می کنند .

نظرات 6 + ارسال نظر
پژمان جمعه 10 دی 1389 ساعت 10:30

سلام دوست عزیز.من یه دعوت نامه برای بالاترین می خوام.ممکنه یه دعوت نامه برای بفرستی؟ممنون میشم ازت.

خدمت برادر ارزشی مون حضرت آقای پژمان خان عرض می شه که سایت ضد انقلاب بالاترین به همه ی کاربرانش امکان ارسال دعوت نامه رو نداده .
و یکی از همه ای که بهشون نداده ٬ من ِ خاک تو سره

یواش جمعه 10 دی 1389 ساعت 11:51 http://pakbaz.persianblog.ir

سلام رفیق
ممنونم که قابل دونستی و سر زدی ...
ظاهرن مبارکه دیگه ... نه ؟! ... پس منم تبریک می گم !
امیدوارم پاشنه ی درش روی حقیقت بچرخه !
... پیدا هم نکنند ... می کارند و ... در می آرند و ... درو می کنند و ... ضمیمه ی پرونده !

پسر شرقی جمعه 10 دی 1389 ساعت 18:14 http://www.easternboy.blogfa.com

اینم یه اتفاق
منم یه شعر از گروس گذاشتم که البته جریان داره
اتفاقش اینجاست که اسمش (کوچ)

ایمان شنبه 11 دی 1389 ساعت 12:41

حتی من شنیده ام لای پای پاندا اکسیر جوا نی هم یافته اند...!!
راست یا دروغش با راوی!!

آب حیات هم همون لا ست

یواش شنبه 11 دی 1389 ساعت 21:01 http://nabash.persianblog.ir

سلام سبحان عزیز
مرسی رفیق بابت حمایتت از بنده ی یواش و ... با شعور خواندنمان !!! ...
شاه شوریده سران خوان من بی سامان را
زانکه در کم خردی از همه عالم بیشم
...
سبحان عزیز ! این آدرس وبلاگ قبلی م هست و اگه می خوای لطف کنی و کمکی به من یواش نمایی ! سری بزن و قصه هامو هر کاری دلت می خواد بکن ... ولی به اون قلم اگه راه داره راه نشون بده ! ... من بعد از سی و شش سال ناتوانی در نوشتن و حسرتش ... یه شبه شروع به نوشتن کردم ... خیلی ازم غرامت گرفت تا نوشتن و بهم بده ... من کلن ۱۸ ماهه می نویسم اونم پرت و پلا و پخش و بلا و کس شعر ( با تایید شما ) ... خواستی سر فرصت که نه بعد از مهلت برات تعریف می کنم قصه ی نوشتنم رو ... یا مشتاق

پست آخر وبلاگ رو خوندم . به گمون من از سطح وبلاگ بالاتره اما راه داره کمی تا برسه به داستان

یواش یکشنبه 12 دی 1389 ساعت 06:50

سلام سبحان عزیز
...
چه راهی ؟! ... واقعن راه کمی ؟!! ...
من از انتقاد ناراحت نمی شم گفتم هر بلایی که دلت می خواد سرش بیار ... من اول اکابر ردی ام ... یه جوری بگو من حالی م بشه ... نپییچون منو ...
گر دست فتاده ای بیفتی مردی ...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد